Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2011. szeptember 20., kedd

Elmaradott beszámolók!

Mozgalmas nyáron vagyunk túl, és ma végre ideért az ősz is, eddig igen csak váratott magára.
Sok-sok élménnyel gazdagodtam a nyáron, és egymást követték az események épp ezért a blogra sem maradt időm, de főként energiám nem.
Hosszú évek óta ez volt az egyik, ha nem a legjobb nyaram. Elöljáróban csak annyit mesélnék róla, hogy bár sokat dolgoztam ( és lehet hogy hihetetlen de ennek nagyon örülök) jutott idő a pihenésre is a Balatonon, bár az idő nem volt strandra alkalmas de ez egy percig sem zavart. Majd volt a családban egy csodálatos esküvő aminek a szervezése főként az én vállam nyomta, de nagyon örültem ennek a "tehernek".  Voltam "táborokban", nem a klasszikus értelemben vett táborok, de sok új ember új barát talált rám ezeken a napokon.
Oh igen és sikerült a játékomra jelentkezett lánynak elküldenem az egyedi készítésű ajándékot Oroszországba :) viszont sajnos fotót nem tudok közzé tenni róla, de majd megkérem, ha tud küldjön nekem egy képet hogy feltegyem.
Jah és a nyár folyamán két dolog bizonyosságot nyert bennem, Él az Úr aki engem megmentett a haláltól idén nyáron (is) mivel az életem egy hajszálon függött, de erről a következő bejegyzésben mesélek. A másik dolog hogy ha az ember hűséges Istenhez minden rossz hibáját a javára fordítja, és teljesíti minden kívánságát, de ez szintén egy későbbi bejegyzés lesz.
A Későbbiekben pedig egy ígéretemnek is eleget teszek ...
folyt. köv. hamarosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése