Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2011. május 29., vasárnap

Érdekes blogok és játékok

Amióta blogolok, sok érdekes blogra találtam rá, vannak recept ajánlók remek ötletekkel, vannak kreatív hobbi oldalak, családok történeteiről oldalak, varró, és kézműves oldalak. Jobbnál jobb ötletek vannak, és érdekes játékok.
Most két játékot szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. Az egyik Andi játéka, ő remek sminkes blogot szerkeszt és hasznos tanácsok tippek olvashatók nála. A játékot megtalálod itt, érdemes meglátogatni remek dolgokat sorsol ki :)

A másik pedig egy játék lánc, amire én is feliratkoztam a PFI játék amire MrsSame oldalán jelentkeztem. A játék a következő:
A szabályok:
1. Legyen blogotok,hogy játszhassatok.
2. Az első 3 ember ,aki bejegyzést hagy, 1 éven belül ajándékra számíthat tőlem. Amit természetesen saját kezűleg készítek.
3.A nyertesek vállalják, hogy a szabályok szerint továbbviszik a játékot és a blogjukon kiteszik a felhívást.
Így tehát 3 jelentkezőt várok :)


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt vagyok:) ha még nem kések.

    VálaszTörlés
  2. P.S. A blogspote-n nincs blogom, de livejournalban persze kiteszem a felhívást.
    e-mail címem: leonorik@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Örömmel látlak itt nálam és persze akkor nemsokára egy ajándék érkezik tőlem. mailben majd egyeztetünk :)

    VálaszTörlés