Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2011. június 27., hétfő

P.I.F. játék ajándékom megérkezett

Szombat estére megérkezett a PIF játék ajándékom, az én legnagyobb meglepetésemre.
Este amikor a szobámba léptem, a szemem sarkából megláttam a polcon valamit. Egy tábla állt ott előtte egy kis levélkével. A levélre ez volt írva: " Neni! Először a levelet olvasd el!" Jah mert hogy azt elfelejtettem mondani hogy a játékra a sógornőmnél jelentkeztem. :) Amíg én az Isten tiszteleten voltam nálunk járt és becsempészte az ajándékom. A levélben ez állt: "Drága Sóginéni! Fogadd sok szeretettel a P.I.F. ajándékodat. Remélem sikerült olyat készítenem számodra, ami nem csak a szobád vagy majdan a házad dísze lesz, hanem a lelked is táplálja."
És ez az ajándék fogadott:


Nos be kell vallanom, nagyon tetszik az ajándék, és igen csak találó volt :) és persze meg is lepett. Még meg is könnyeztem sógornőm figyelmességét, és biztos vagyok benne hogy velem lesz bárhová is költözöm majd. Sőt azt is lehatároztam, hogy a fa melletti üres helyere kerülnek a hétvégén frissen készült családi fotók. 
Hamarosan én is elküldöm az első ajándékot, de van még 2 hely bátran jelentkezzetek, mint látjátok megéri :)

1 megjegyzés:

  1. Mindig öröm olyannak ajándékot készíteni és adni,aki így tud örülni neki! Pussszantlak!

    VálaszTörlés