Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2011. június 24., péntek

Új érdekes oldalra bukkantam

Ma lapozgatás közben találkoztam egy kedves testvérem blogjával melynek címe Hitre hangolva érdeklődve olvasgattam bele az imént. Nos ő régebb óta vezeti mint én, vagy legalább is nagyobb sikerrel, hiszen számos témában van bejegyzése, és rengeteg olvasni valót adott nekem :) külön köszönet érte :)
Ha valakinek tetszik a blogom, érdemes átlátogatnia hozzá is, a fenti linken vagy ITT ezt megteheti.

Most pedig egy kis ízelítő a humor rovatából :D


Tóth Géza: Hacsek és Sajó - A közlekedési miniszter

(annak az elterjedt közhelynek a paródiája, amikor az emberek úgy okoskodnak: Ha Isten létezik és jó, akkor miért engedi meg ezt a sok rosszat?)
- Szervusz kedves Sajókám, jó hogy újra találkozunk! Mond, mi van veled, hogy vagy?
- Hát komám, le vagyok sújtva! Most olvastam egy statisztikát… képzeld el, hogy minden évben Magyarországon 1000 ember hal meg közúti balesetben. Engem úgy neveltek a szüleim… mindig azt mondták, hogy „fiam mi hisszük, hogy a közlekedési miniszter létezik” (csalódottan), de én már ebben nem hiszek.
- Hogy-hogy?
- Hát kérlek szépen, ha létezik az a közlekedési miniszter, akkor hogyan engedheti meg mindezt?
- No de Sajókám! Most Te viccelsz? Hát mi köze a közlekedési miniszternek a balesetekhez?
- Hát az, hogy Ő a miniszter! Hogy engedheti meg?! (felháborodottan) Sokszor még gyerekek is meghalnak a balesetekben. (drámaian) Szerintem a Miniszter nem létezik!
(szelíden) Kedves Sajó! Te mindig azt mondtad, hogy én nem vagyok egy lángész… De annyit még én is tudok, hogy a baleseteknek oka van. Az egyik túl gyorsan megy, a másik be van tintázva, a harmadik elaludt a volánnál. Hogy lehet ebből arra következtetni, hogy a közlekedési miniszter nem létezik?! Egyébként is van bizonyíték.
- Micsoda?
- Ez (előhúz egy KRESZ-könyvet)! Éppen most vettem, mert megváltoznak a KRESZ-szabályok.
(meglepetten) És ez mit bizonyít?
- Hát nem érted? A közlekedési miniszterrel még sosem találkoztál, de itt van ez a könyv, ami azt állítja magáról, hogy a minisztérium megbízásából készült.
- Na jó, de akkor is! Hogyan engedheti meg azt a sok balesetet?
- Figyelj! A Minisztérium annyit tehet, hogy lefekteti a játékszabályokat. Ha az emberek betartják a KRESZT, akkor biztonságosan utazhatnak, ha nem, akkor veszélynek vannak kitéve. A felelősség nem a miniszteré, hanem az övék.
(durcásan)Jó, jó! De szerintem akkor sem létezik az a közlekedési miniszter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése