Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2010. október 14., csütörtök

Alkotás öröme

Ma elgondolkodtam milyen jó dolog is alkotni valamit. Gyerek korom óta sok sok dolgot készítettem, valahogy mindíg kézműveskedtem, régebben hímeztem, kötöttem, majd később egy kedves barátnőm megtanított horgolni, és csodás sálat és sapkát készítettem a segítségével. Aztán az édesanyámmal szárazvirág csokrokat csináltam, és amiben nagyon jók lettünk a fadoboz díszítés, ezt sóginéni csinálja a legjobban. :) Középiskolában arra is rájöttem, hogy nagyon szeretek rajzolni, ésbár nem vagyok egy tehetség, de sok gyakorlással szép dolgokat sikerült lerajzolnom, sajnos erre mostonában nincs sok időm.
Hála az Istennek megtaláltam azt az alkotást amiben igazán nagy örömömet leltem, ez pedig a varrás. Amikor megtanultam a szakmát nagyon utáltam és soha nem akartam ilyen munkát, de nagy rést azért mert csak az alapokat tanították meg és bárminek álltamneki, az végül hordhatatlan volt. Sok-sok javítás és próbálkozás után végre öröm varrani, de ezt a jó szabásmintánk is köszönhetem. Íme az első koktélruha, és egy szép kosztümkabát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése