Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2010. október 25., hétfő

Minden nap vezet és tanít

Megtérésem óta, ami nem is olyan régen történt csupán 10 hónapja, rengeteg dolog változott az életemben. Persze azt leszámítva hogy nem a kocsmába hanem Isten tiszteletre járok :) Napról napra elcsodálkozom azon amit, megtérésemkor még nem értettem. Sok testvéremtől hallottam, hogy Isten vezet és tanít minket napról napra, és most végre látom, hogy ez valóban így van. Rengeteg könyvünk van itthon keresztény prédikátorok tanításaiból, sok sok témában, de hogyan tudnék kiválasztani egy megfelelőt ami épp akkor a segítségemre lehet. Hát hogy őszinte legyek sehogyan, de az Úr pontosan tudja mikor melyiket kell a figyelmembe ajánlania. Eddigi "pályafutásom" alatt mindet akkor és úgy hozott elém, hogy olvasás közben megdöbbenve tapasztaltam akkor és ott megkaptam a kellő választ vagy bíztatást. kis túlzással olyan volt mintha beszélgetnék Istennel általa, jó tudom ez furán hangzik, de lendületet és segítséget jelentett. Nem azt mondom hogy mindenre azonnal választ kaptam, de idővel még az is kiderült hogy jobb volt később választ kapnom a kérdésre mert akkor nem érthettem volna meg. Nem is lehet talán ezt elmagyarázni, de én élvezem ahogyan napról napra vezet engem. Egy dolog biztos számomra, a legjobb tanár életem során Ő de türelemre és kitartásra nagy szükség van, de a jutalom is nagy a "diáknak".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése