Hallja a bölcs és öregbítse az ő tanulságát, és az értelmes szerezzen érett tanácsokat.



Példabeszédek 1:6



2010. október 10., vasárnap

Első lendület

Ma valamiért úgy döntöttem kipróbálom ezt az írást. Azt hiszem sogornőm fertőzött meg vele. Ő már egy ideje blogol, pontosabban a terhessége környékén kapott rá, és most már elég régóta műveli. Mivel messze laknak tőlünk ennek örülök, így legalább kicsit bele pillanthatok az én kis unoka öcsém életébe, és persze az anyuka minden napjaiba is. Jah és nem mellesleg remek recepteket vadászok tőle.
Na szóval nekiálltam létrehozni a saját blogomat, de ha tudtam volna mire vállalkozom.... a plüss macim se gondolta volna, hogy itt ennyi mindent kell beállítani hogy szépen működjön. Így este már nem is volt hozzá elég türelmem, lett amilyen lett majd ha megint nagyon unatkozom szépítek rajta.
Igazából még nem tudom mik fognak erre az oldalra felkerülni, gondolom a tapasztalataim elmélkedéseim és apró történetek kapnak majd itt helyet a minden napjaimból. Meglátjuk, talán valami jó is kisül belőle.
Első lendületre talán elég is ennyi, most megyek online kertészkedni, és olvasni is, mert idénre van egy elhatározásom. Megfogadtam hogy a visszalévő nem egész 3 hónap alatt elolvasom az újszövetséget és ez nem kis vállalkozás tekintve hogy milyen régies a nyelvezet. Komolyan mondom sokszor nehéz megérteni mit is akart az író. Hé valaki fordítsa már le újra a bibliát mai nyelvre ( bár úgy tudom készül :D )
Ez volt hát első nap vasárnap este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése